Online zarada – saveti i trikovi

Saznajte na koji način možete da ostvarite online zaradu, saznajte neke savete i trikove vezane za SEO optimizaciju i online zaradu.

Značaj ključnih reči za internet poslove

2 komentara


Ključne reči su  vrlo bitna stavka u SEO optimizaciji veb strana pa samim tim i bitne za internet poslove.

Zasto?

Zato sto od jedne ključne reci vam zavisi prodaja na veb strani, zavisi vam posećenost, zavise vam klikovi na postavljene oglase i slično.

Šta su ustvari ključne reči?

Ključne reči su one reči koje se koriste na pretraživačima kako bi pronašle određene veb sajtove, veb strane, određene pojmove

Npr. treba nam da download-ujemo antivirusni program Avast, free najnovija  verzija

U pretraživač bilo da je to Goolge, Yahoo, Bing, Ask, Crawler ili neki drugi  ukucaćemo Avast download free latest version.

Naravno nekada se ovi pojmovi razlkuju.Neće nam svima pasti napamet kada pretražujemo neki pojam da ukucamo istu reč, ali u suštini osnovna reč koju ukucamo koja je ustvari ključna reč dovešće nas do tog pojma koji tražimo. Ovde vidite da uglavnom na našim prostorima kada neko pretražuje internet i interesuje ga online zarada uglavnom ukucava pojam prevara ili ti scam pored termina koji traži.

Online zarada-ključne reči

Online zarada-ključne reči

Ako pišete npr. post o Sitetalk-u socijalnoj mreži koja vas plaća za svaku odrađenu akciju, obavezno pomenite reč prevara ili scam u kontekstu posta, ili u bilo kom postu u kome pišete o aktuelnim sajtovima koji vas plaćaju za određene radnje.

Zašto?

Zato što ljudi žele pre nego se učlane negde i počnu nešto raditi proveriti da li se taj posao plaća ili je samo jedan od prevara ili scamo-ova. Na taj način ćete sigurno povećati posećenost svojih veb strana bar za 30-40 %, što nije zanemarljiva cifra.

Osim toga progoogle-ajte malo vidite koje su reči aktuelne i koje imaju najviše mesečnih pretraga na tražilicama pa njih koristitie.

Npr. ako reč online zarada ima 300 000 mesečnih pretraga na tražilicama a reč interent zarada koja ima isto značenje 100 000 mesečnih pretraga ,koristite reč online zarada, jel ćete time povećati šansu da vas posetioci pronađu i time ćete optimizirati svoje veb strane za tu reč koja ima više mesečnih pretraga.

Međutim totalno je besmisleno optimizirati svoju veb strane za reči koje niko ne koristi , tu se treba voditi računa da to budu reči koje imaju dosta veliki broj mesečnih pretraga. Prava marketing kampanja se zasniva na pravim ključnim rečima.  Kljčne  reči koje birate i prema kojima ćete optimizirati vašu veb stranu treba da budu relevantne za vaš sajt ili veb strranu koju optimizirate prema datoj ključnoj reči. Zato da bi marketing kampanja bila uspešna treba ciljati prave ključne reči.Ako pak odaberemo pogrešne ključne reči napori i promocija će biti uzaludni i neće imati pravog efekta.

Jedna od najboljih besplatnh alatki za odabir određenih ključnih reči je

                         Google Adwords Keywords Tools 

Tu su jos i:      FreeKeyWords.wordtracker.com

                         Seotools.rs

                         Tools.SeoBook.com

                         SeoPosition.com

Postoje tri različite vrste ključnih reči i to:

  1. ključne reči za pretraživanje
  2. ključne reči za upoređivanje
  3. ključne reči za kupovinu

Ključne reči za poređenje su one ključne reči koje su najbolje za pretraživače i optimizaciju. Ljudi koji koriste ovaj pojam ključnih reči, su spremni na kupovinu, te prema tome ako vam je veb strana optimizirana na prodaju onda ćete vrlo verovatno imati uspeha ako ste veb strnu optimizirali na određenu ključnu reč.

Seo-ključne reči-optimizacija

Seo-ključne reči-optimizacija-Online zarada -saveti i trikovi

Optimizacija veb strane i ključne reči 

Optimizacijom vaše veb strane za određenu ključnu reč vi ustvari saopštavate pretraživačima šta se nalazi na vašoj određenoj strani kako bi posetioci što lakše pronašli ono što traže. Ako ne izvršite optimizaciju svoje veb strane, pretrađivači mogu navesti vašu stranu na pogrešnu reč. Optimizacijom vi se praktično osiguravate da optimizirate vašu veb stranu za određenu ključnu reč koju želite.

Optimizacijom postižete: :

  1. stičete visok Google page rank
  2. i stičete dobre dolazne linkove

Ono što trebamo znati kod optimizacije veb strane za određenu ključnu reč:

  1.  proverite da li vaša veb strana ima neke greške u HTML codovima.

Zašto?

Zato što postojanje grešaka u HTML codovima sprečava pretraživače tj.   robots.txt da izvrši indeksiranje određene veb strane

2.nastojte da vam blog ili sajt ima najmanje 6 različitih strana za različite ali relevantne keywords .

 3. nemojte optimizirati istu stranicu za više od jednog ili dve ključne reči ili fraza.

Ako imate više različitih veb strana optimiziranih za različite ključne reči ali povezane ključne reči, pretraživači će smatrati da je vaš veb sajt ili blog optimizairan za određenu temu. Time je vaš blog ili sajt relevantan a time on dobija bolji  rang na pretraživačima.

Autor: ysladjana

Administrator at Online zarada

2 thoughts on “Značaj ključnih reči za internet poslove

  1. Povratni ping: Značaj indexiranja veb strana za internet poslove « Online zarada – saveti i trikovi

  2. Povratni ping: 10 TOP SAVETA ZA PISANJE SEO POSTOVA ZA BLOG KOJE NE TREBATE ZABORAVITI « Online zarada – saveti i trikovi

Postavi komentar